מבוקר עד ערב אנחנו משוטטים בין אפליקציות ואתרים ובדרך כלל ממשיכים הלאה עם 

כל גלילה של האצבע על המסך, אבל מכירים את הרגע הזה שפתאום אנחנו נתקעים? 

וחוזרים חזרה לתמונה שראינו? ובוהים בה עוד קצת, ואז לפעמים גם קוראים וצוללים פנימה לקישור? 

כמה עבודה והשקעה מושקעים כדי להשיג בדיוק את הרגע הזה!!! 

שהמישהו הזה יעצור על הפרסום שלכם ופשוט יצלול לבפנים, ומי שעוסק בשיווק, כמוני, 

יודע בדיוק על מה אני מדברת אחת הדרכים לגרום לאנשים ״לעצור״ היא לייצר רגש, ובעולם 

הדיגיטל הדרך הכי מהירה וקלה היא דרך תמונות, שהן הדבר הראשון שהעין שלנו קולטת כשאנחנו מביטים במסך. 


אזזזזז… איך עושים את זה? 3 טיפים שיעזרו לכם לגרום לאנשים לעצור! 

שמרו לכם את הפוסט לפעם הבאה שאתם בוחרים תמונה לפייסבוק/אינסטגרם :)


1. לייצר סיטואציה (ולצלם אותה!) - סיטואציה יכולה להיות שיחה בין אנשים, הושטת יד או חפץ למישהו וכל אינטראקציה שעולה על דעתכם. השאירו את זה פשוט- סיטואציות יומיומיות מייצרות הכי הרבה עניין והזדהות. 

2. צבע - יש צבעים שממש מושכים את העין, וגורמים לנו לעצור ולהביט בהם, כנ״ל לגבי שילובי צבעים. יש אתרים שיכולים לייצר לכם שילובי צבעים לכל שימוש, כאלו שמעוררים תיאבון, שמחה, רצינות. צבעים מתקשרים מאד למצב רוח ואנרגיה, כדי למשוך תשומת לב ראשונית השתמשו בצבעים חזקים ובולטים כמו אדום ובורדו, במיוחד על רקע של טבע וצמחייה הוא לא ניתן לפספוס. 

3. מה יותר מעלה בכם חיוך מאשר בעל חיים מתוק ותמים (הלוואי שהכלבים שלי היו תמימים)? 

תחשבו רגע כמה חברות ומותגים משתמשים בכלבים בפרסומים שלהם: מסעדות, חברות ביטוח, 

מותגי אופנה ואפילו גורי הכלבים המפורסמים של הנייר טואלט! שגרמו לנו לראות כלב כזה ברחוב 

ולהגיד: ״זה הכלב של הנייר טואלט!״ בקיצור- יש לכם בבית חיית מחמד? צרפו אותה לתמונות! 

חוץ מלייצר אמפתיה ועניין, היא תהיה גם אחלה נושא לשיחה ראשונית, מנסיון אהבתם? 

איזה טיפ יהיה לכם הכי קל ליישם? אגב, את הבחורה בתמונה אני לא מכירה וצילמתי אותה בטיול שעשיתי

ביוון, אז אם יום אחד תתקלי בתמונה הזאת, מצטערת על הפפראצי, אבל תראי איך הוצאתי אתכם חמודים :) 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.