את מלכת הסלפי ועפה עליו בכל הזדמנות, אבל מתכווצת בחוסר ביטחון וקופאת בכל פעם שמכוונים אליך מצלמה? 

אם כן הפוסט הזה הוא בדיוק בשבילך! 


כולנו מכירות את זה, סלפי פה, סלפי שם, לבד, ביחד, וכמעט כמעט תמיד הכי מחמיא שיש. אז אם אנחנו כל כך אוהבות סלפי ואת התוצאה שאנחנו רואות בפלאפון - למה כל כך מביך אותנו כשמישהו אחר עומד מולנו עם מצלמה?

הסיבה העיקרית והקריטית ביותר (על השאר אפרט בפוסט אחר, סבלנות) היא - שליטה.

בצילום שהוא לא צילום עצמי אין לנו בכלל שליטה על מה שאנחנו בדרך כלל רגילות לשנות ולהגדיר - הזווית, התאורה, הפילטר או כמובן האומדן שלנו איך נראית התמונה לפני שמגיע הקליק. אם את עדיין לא בטוחה כנסי עכשיו לסלפי האחרון שצילמת וראי כמה נסיונות היו לך עד שהגעת לתוצאה המושלמת.


אז שליטה אי אפשר להשיג כשאנחנו לא עומדות בצד שמצלם אבל איך בכל זאת אפשר להתמודד עם הקושי הזה? הכנתי לך 3 טיפים שכדאי שתזכרי לפעם הבאה שאת באור הזרקורים, או סתם כשחברה שלך מצלמת אותך בספונטניות:

1. להיות פתוחה למשהו שונה וחדש. אולי הזווית שאנחנו רגילות להצטלם בה כל הזמן היא לא בהכרח המחמיאה או היפה ביותר שלנו, והצלם/ת שמולנו יראו לנו דברים אחרים שיפתיעו אותנו.

2. לבקש לראות את התמונות תוך כדי הסשן. אני מאוד מקפידה על זה, כדי לקבל חיווי מהמצולמת אם היא אוהבת את מה שהיא רואה ואיך אפשר לשדרג את התוצאה.

3. זכרו תממממייייד (אבל תמיד) שרוב התמונות שאנחנו רואות בפרסומות ובשלטים ערוכות ומעובדות עד לרמה לא מציאותית. אנחנו תמיד רוצות לשאוף להיות יפות יותר, חלקות יותר, אבל לא כל מה שאנחנו רגילות לראות הוא אמיתי.


מה שלא יהיה, תמיד תזכרו שבסשן צילומים התמונות מגיעות אליכם בלבד. אתם עושים את זה נטו בשבילכם. נסו לגוון ולחשוב על זוויות וכיוונים חדשים, ובמקרה הכי גרוע, שלא קורה בדרך כלל - אתן לא חייבות להשתמש בהן! 




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.