1. חשיפה אישית - אם עד עכשיו היה לכם קשה להראות את עצמכם לעוקבים או ללקוחות, הגיע הזמן לשים את 

המבוכה מאחוריכם - ותאמינו לי שזה ישתלם לכם!!! ״אין לי תמונות״ ״אני לא מצטלם טוב״ ״המצלמה שונאת אותי״ 

ועוד שלל תירוצים. מי שרוצה לרכוש קרבה ואהדה בעולם הדיגיטלי - חייב לחשוף את עצמו. זה לא משנה כמה המוצר 

או השירות שלכם מוצלח ומדהים, אנשים רוצים לדעת מי אתם.

2. נסו לספר סיפור בתמונות - צלמו תהליכים, פרטים קטנים, וכן, גם כשלונות! 

אנשים אוהבים לראות ולעקוב אחרי התפתחויות ובכל עסק יש כאלו. זה יכול להיות שלבי הכנה של בצק, פאדיחה שקרתה לכם במהלך אימון או כל דבר אחר שנראה לכם מובן מאליו אבל העוקבים שלך לא מבינים בו כלום. זכרו שכל מה שנראה לכם ברור ומובן כי אתם עושים אותו ביומיום, הוא ממש לא בהכרח ידוע לאנשים אחרים. 

מתקשים לחשוב על אחד כזה? כתבו לי - מבטיחה לעזור :)

3. סביבת עבודה/ייצור - תנו הצצה למקום שבו אתם מבלים את רוב שעות היום ותנו לנו להרגיש שאנחנו… קצת נמצאים אתכם שם זאת יכולה להיות הקליניקה שלכם, המשרד, המטבח או כל מקום שבו הדברים קורים. יש לכם צוות או עובדים? תכניסו אותם גם לעניינים. ככה תגרמו למישהו חדש שמגיע אליכם להרגיש בבית עוד לפני שבכלל היה שם פיזית. 

קרבה ושייכות הם המושגים הכי חמים (תרתי משמע) בעולם הקורונה של 2022 שמסרבת חילוף כרגע מהעולם. 


אז קדימה, הולכים ליישם? 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.